sobota, 29 kwietnia 2017

Princess Earrings

Wzór na te kolczyki znalazłam tutaj.
Moim zdaniem są urocze.
W oryginalnym wzorze są koraliki o wielkości 4 mm. Ja wolę trochę delikatniejsze kolczyki, więc użyłam koralików 3 mm. Na początku miałam trochę problemów z odpowiednim naprężeniem nici, ale wystarczyło przejść przez brzegowe koraliki jeszcze raz i wszystko dobrze się zaczęło układać.

Zrobiłam kilka wersji kolorystycznych, teraz pracuję nad trochę innymi kolczykami, ale też z wykorzystaniem tego schematu.



  • Toho Round 15o Nickel
  • Toho Round 11o Nickel
  • Toho Round 8o Nickel
  • Hematyt kulki 3 mm
  • Fire Polish Jet AB 3 mm


  •  
     
  • Toho Round 15o Nickel
  • Toho Round 11o Nickel
  • Toho Round 8o Nickel
  • Hematyt kulki 3 mm
  • Fire Polish Hematite - Metallic Green  3 mm - trudny do uchwycenia odcień - ciemnoszary, mieniący się zielonym refleksami



  • Toho Round 15o Nickel
  • Toho Round 11o Nickel
  • Toho Round 8o Nickel
  • Hematyt kulki 3 mm
  • Hematyt fasetowany 3 mm



  • Tutaj dodatkowo z wisiorkiem.
  • Toho Round 15o Gold Lustered Mont Blue
  • Hematyt kulki fasetowane 3 mm
  • Kulki metalowe 3 mm
  • Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz