poniedziałek, 10 kwietnia 2017

Barwy Amazonii

Komplet robiony różnymi ściegami peyote. Użyłam pięknych fasetowanych kulek z hematytu, które nadają komplecikowi niesamowity blask.




Użyłam:
  • Toho Round 11o Frosted Metallic Iris Brown 
  • Toho Round 11o Nickel
  • Toho Round 8o Metallic Iris Brown 
  • Toho Treasure Nickel 
  • Toho Round 15o Nickel 
  • Hematyt fasetowany 3 mm
  • Rivoli chińskie 12 mm w kolorze szarym


  •  
    Bransoetka podobna do tej, ale zmieniłam zapięcie.
    Do zapięcia użyłam oplecionego rivoli 12 mm i pętelki z Toho Treasure przerobionej ściegiem peyote (29 koralików).



    Naszyjnik wykonałam ściegiem Dutch Spiral. Wzór ten daje możliwość zrobienia różnych wariacji spiral. Ja opierałam się na tej instrukcji.


     

    Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz