sobota, 11 marca 2017

Orion - bransoletka i kolczyki

Bransoletkę zrobiłam według tego filmu. Tutorial jest bardzo dobrze opracowany i przejrzysty.
Trochę się męczyłam z zszywaniem poszczególnych części. Nie mam w tym wprawy, a czarny kolor dodatkowo utrudniał, bo trudno było rozróżnić poszczególne koraliki.
Zrobiłam ją w podobnej kolorystyce jak w oryginale, tylko użyłam błyszczących a nie matowych koralików.


 


Użyłam:
  • Rivoli Swarovski w kolorze Black Patina 8 mm kolczyki i 12 mm bransoletka
  • Toho Round 15o Silver Lined Crystal
  • Toho Round 15o Nickel
  • Toho Round 15o Opaque Jet
  • Toho Round 11o Silver Lined Crystal
  • Toho Round 11o Opaque Jet
  • Toho Treasure Opaque Jet
  • Bicone Swarovski Crystal Silver Night  4 mm


  • Kolczyki oplotłam podobnie jak kamyczki w bransoletce, tylko użyłam rivoli 8mm.

    Rivoli  w kolorze Black Patina są przezroczyste z czarnymi plamkami i oczywiście niesamowicie odbijają światło..

    Trochę się martwiłam, czy bransoletka będzie się dobrze układać na ręką, ale leży świetnie i dobrze się ją nosi.



    Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz