wtorek, 3 stycznia 2017

Barokowy naszyjnik

Naszyjnik na większe wyjście. Bardzo ozdobny i pięknie odbijający światło.
 
Korzystałam z tego filmu.
 
W oryginale jest bransoletka. Ja jednak miałam mniejsze rivoli - 12 cm, użyłam mniejszej liczby koralików do oplecenia i musiałam trochę zmienić łączenie. Poszczególne elementy nie były już symetryczne względem siebie, więc zrobiłam naszyjnik. Zresztą w tej formie bardziej mi się podoba, bo w ten sposób oplatane rivoli są duże i ciężkie. Jako bransoletka były dla mnie nieco przytłaczające.





Użyłam:
  • Rivoli Swarovski 12 mm vintage rose
  • czeskie Bicone 3 mm crystal bronze
  • Bicone Swarovski 4 mm vintage rose
  • Super Duo iris bronze
  • TOHO Round 11o Bronze Antique Gold
  • TOHO Round 15o Bronze Antique Gold



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz