czwartek, 8 grudnia 2016

Ścieg Herringbone

Najpierw poznałam ten ścieg w wersji angielskiej jako Herringbone i dopiero niedawno odkryłam, że po polsku to  "jodełka".
Jest całkiem prosty. Można nim robić płaskie rzeczy i na okrągło. Bardzo ciekawie wygląda ten ścieg z wplecionymi koralikami różnej wielkości. Można też robić różnorodne spirale.

Tutaj można znaleźć schemat robienia ściegu płaskiego, a tutaj cylindrycznego.
Ja skorzystałam z tego filmu wplatając bicone






Do tego naszyjnika użyłam:
Toho Triangle 11o Gold-Lined Topaz  - zużyłam prawie całe opakowanie - 10 g
Toho Round 11o Gold Lined Lustered Dark Topaz
Toho Round 15o Antique Bronze
Czeskie bicone 4 mm Amethyst AB





Bransoletka:
Toho Triangle 11o Metallic Hematite
Toho Round 11o Metallic Hematite
Toho Round 15o Metallic Hematite
Czeskie bicone 4 mm



Bransoletka:
Toho Hex 11o Matte Color Dark Bronze
Toho Round 11o Matte Color Dark Bronze
Toho Round 15o Matte Color Dark Bronze
Bicone Swarovski 4 mm Indicolite

1 komentarz: