środa, 19 października 2016

Bransoletka z Silky Beads

Silky Beads to czeskie, szklane koraliki w kształcie rombów z dwiema dziurkami.
Bardzo je polubiłam. Są stosunkowo niedrogie, w szerokiej gamie kolorystycznej, sporo jest w moich ulubionych,  poprzecieranych kolorach. W sieci można znaleźć darmowe wzory.

Na tą bransoletkę wzór znalazłam TUTAJ. Wzór jest całkiem łatwy, bransoletkę robi się szybko i przyjemnie. Trochę zmieniłam sposób robienia - nabieram najpierw SD, toho i silky - cały rządek, a potem wracam dodając już tylko toho. Mam wrażenie, że tak jest szybciej.

 
 

 

Użyłam:
  • Silky Beads Iris Purple-Brown - piękny kolor, mieniący się odcieniami brązu, czerwieni, granatu i zieleni
  • TOHO Round 11o Bronze Antique Gold
  • TOHO Round 15o Bronze Antique Gold
  • SuperDuo 2.5x5mm Luster Amethyst
  • Bicone 3mm Crystal Bronze
Wzór na kolczyki podpatrzyłam.




 
 


Użyłam:
  • Silky Beads Black Diamond - przezroczyste, szare wpadające z brąz
  • TOHO Round 11o Metallic Iris Brown
  • TOHO Round 15o Metallic Iris Brown
  • SuperDuo 2.5x5mm Metallic Suede Gold
  • Fire Polish 3 mm Iris Brown

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz